Voor Beep for Help ontwikkelden we op basis van de reeds aanwezige databronnen een nieuwe schaalbare Klantcontact applicatie welke het voor het planningsteam en de klantenservice mogelijk maakt om efficient en op grote schaal vraag en aanbod op het gebied van dagelijkse, niet-medische hulp met elkaar te verbinden. De toekomstgerichte infrastructuur en modulaire opbouw zijn ingericht om de te kunnen faciliteren in de ambitie om de dienstverlening naar heel Nederland uit te breiden.
De grootste uitdaging voor Beep for Help was dat de bestaande Klantcontact applicatie niet geschikt was voor het op steeds groter wordende schaal verbinden van Superhelpers met hulpvragers die via de mobiele apps een hulpverzoek deden. De huidige applicatie stond de geplande digitale groei en de uitrol van de dienstverlening naar meerdere steden binnen Nederland in de weg.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
We werkten agile en waarde-gedreven in korte iteraties en in nauwe samenwerking met planners, klantenservice en het in-house development team. Zo konden we dagelijkse uitdagingen en uitzonderlijke situaties direct hands-on aanpakken. Door continu te inspecteren en bij te sturen, behandelden we case-by-case de volledige scope van de opdracht en leverden we elke sprint werkende software op.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Het team klantenservice en planning van Beep for Help werkt voortaan vanuit 1 overzichtelijke webapplicatie voor het inplannen en beheren van meer dan 40 Superhelpers, hulpvragers en aanvragen voor hulp.
De beschikbare data vanuit de reeds aanwezige databronnen is naadloos geintegreerd voor real-time weergave en wijzigingen. Het in-house development team kan doorontwikkelen op de door Vicktor ontwikkelde secundaire infrastructuur.
Hulpvragers doen zoals ze gewend zijn de aanvragen voor hulp via de voor hen bekende mobiele applicaties. De nieuwe hulpvragen komen real-time binnen in de nieuw ontwikkelde Klantcontact applicatie.
Een goed advies krijg je altijd van ons. Spreken we elkaar snel?
Beep for Help verbindt iedereen die dagelijkse, niet-medische hulp kan gebruiken en iedereen die graag helpt bij elkaar op een gemakkelijke en vriendelijke manier.
Na een succesvolle start in 2022 in Amsterdam en uitbreiding in Rotterdam en omstreken streeft Beep for Help ernaar om ouderen, mantelzorgers en andere mensen in heel Nederland vrijheid te bieden door mensen de kans te geven elkaar te helpen.
Superhelpers kunnen hun hart volgen en zorg bieden, hulpvragers krijgen de ondersteuning die zij verdienen. Zonder indicatiestellingen of administratie.